Rezeki

Bismillah ....

dua tiga hari lepas ..tak ingat actual day ...
saya beli padprik dan tomyam kat office ..dalam cadangan balik rumah buat sambal ayam 

 jadi balik rumah seperti yang dirancangkan 
siaplah sambal ayam ....
tapi rezeki kami lebih hari tu ....
mak mertua bagi lauk tambahan ....yeay ...

 pajeri nenas, rendang kerang dan kacang panjang dan juga sambal ikan bilis petai ...
perghhh....meriah ko lauk malam tu ...
makan malam pulak tu? cemana nak diett ? adoiyai 

makan berdua ...tapi punyaaaaaa lah meriah ...
syukur rezeki Allah nak bagi kan ...
yang tak habis kita simpan dalam tupperware dan masukkan dalam fridge 

esok kita panaskan boleh makan lagi 

sekian 



4 comments:

Fazleyatul Aini said...

alhamdulillah murah rezeki
petai tu paling menonjol
i loike !

Nafira usof said...

memang meriahhhh~ hehehe
kalo Zura pon masuk peti ais gak.. x baik membazirkan~

idzwa kamaruddin said...

nyums!~

ArELeEz said...

lapor terus tgk makanan2 tu. pdhal dh menyantap mee goreng dh pg td. aduhailah perut.. tsk3..

Kuala Gandah Elephant Sanctuary

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم Hai Korang ...gigih mokcik curi masa nak hapdet cerita kali ni #suscuba hihihi  takut terlepas d...