Syakir Ilman

Bismillah....

Syakir Ilman ni adik bongsu saya ...
dia jugak la adik k-pop,adik Gabuk, Adik Wak Doyok  dan adik Hantu Bola...
cepatnya masa berlalu ...rasenya macam baru je lagi dia comel kecik cute miut ...
 masa ni rasenya umur dia 4 tahun....
 ni pulak masa darjah 2....
 ni adalah yang terbaru ....
amboi bukan main lonjong lagi dia ye ....
dah sama tinggi ngan guru besar ..dia ambil hadiah lagi tahun ni ..
alhamdulillah rezeki dia ...dapat no.2 rasenya...
good boy ..tahun depan UPSR buat elok-elok naaa.....

gambar ni pun ihsan dari cousin ...kakak sepupu yang hantar 
ni masa diorang buat persembahan masa hari Anugerah Cemerlang ...
Tahniah adik...belajar rajin-rajin o.k..
nanti angah balik boleh claim hadiah ye ...
miss u dik..miss my parents :'( 


sekian. 


Jangan malu-malu singgah lagi ye, Terima kasih.

2 ♡ kas|h beRpanJangan ♡:

LYAfrina said...

Alhamdulillah.. msti adik kesayangan ni. Skarang dh sama bsr dgn kakak dh. Moga trs kekalkan pretasi..

Nafira usof said...

adik2 kita memang cepat besar kan!
teringat masa Zura mula ke asrama (uni) adik bongsu Zura kecik lagi.. tapi hari khamis nih dia dah nak kawen.. Allah.. cepatnye masa berjalan. rindunye kat adik2.