melenggang-lenggang kangkung.

Bismillah ....
kenapa aku letak tajuk N3 hari ni macam tu ?
adakah aku bermimpi kangkung semalam?
atau b'fast makan kangkung?
huhu
Salah...salah ..
dua-dua pun salah....
Sebenarnya ..

pagi ni aku agak angin Emo sedikit
pada orang yang jalan melintas jalan
dan
BERLENGGANG KANGKUNG macam itik pulang petang ......

blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

aku pun tak faham dengan orang sebegini.....
apakah fahaman yang mereka pakai ?
kalau PEREMPUAN lintas jalan misti lenggang kangkung
xleh jalan laju2...hilang keayuan?
dan kalau kenderaan yang lalu itu motosikal misti bagi laluan kepada mereka?
Begitukah fahaman mereka?
Apekah itu?
kalau kereta, lori , bas ...tau plak takot .....???
aku pun Perempuan o.k....
dan aku tak plak punya fahaman seperti itu...
walaupun motosikal atau basikal ....
kalau kena langgar it might be hurt you .....
aku rase cam nak langgar je pompuan yang lintas pagi tadi tu ...

tau tak ...punya la bongkak sombong perempuan itu ...
walaupun motosikal ku telah mencecet wat emergency break...
perempuan itu tak sedikit pun memalingkan muke ke arah aku ..
malahan terus berjalan dengan bongkaknya didepan ku...
kalaula lori yang lalu tadi...misti perempuan tu dah kena langgar ...

blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

hangin la...Astaghfirullah hal azim....aku cme bley beristifar je waktu tu ...
geram..kejadian tu agak menghilangkan mood baik ku di pagi yang indah ni ...
Haish...
dah banyak kali benda ni jadi... tapi pagi ni baru terbuat N3 tetang benda ni ...

aku nak advise cket la... pada yang melintas jalan ..tak kira lah ape jantina sekalipun pandang la kiri dan kanan sebelum melintas ... dan tak kira la SECANTIK mane anda, atau selentok mane pun body anda tolong jangan melenggang kangkung ketika melintas di jalan raya ....

blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

Lenggang lenggang kangkung
Kangkung tepi telaga
Jangan jalan menonong
sungguh aku tak kuasa

Lenggang lenggang kankung
Kangkung diatas para
Jangan jalan menonong
kena langgar baru kau rasa

Lenggang lenggang kangkung
Kangkung berbatas-batas
aku takkan tolong
kalau motor ku terbabas

Lenggang lenggang kangkung
Kangkung dari kemboja
Jangan jalan menonong
lain kali aku langgar je !!!


Bzzz..bzz : Thanks dan sorry la pada yang terpaksa dengan bebelan ku di pagi hari ...

blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

5 comments:

Ena said... Reply Comment

tu la..kan.. agaknyer pompuan tu perasan cantekkkk kot!! x pun.. dier igt jln tu dier yg punyer.. ishhhh!!!.. xsesuai lgsung..

mamai said... Reply Comment

kita buat goreng kangkung oorang yang suka melenggang kangkung nie

CITY® said... Reply Comment

hakhakhak..
kangkung goreng belacan best per?
ekekek

mmg,
banyak menda yg wat kita angin masa dijalanan
so,
bawa2 relax n bersabar
akak pun byk kali bengang
ada la
heeeeeeeee

Unknown said... Reply Comment

aku pun xpaham...kenapa mereka begitu

Alimaz-Kembara Terasing said... Reply Comment

salam....sabaq ja la ....saya dengaq awak crita pun dah hangin...mmg tak patut betoi....langaq ja baru padan muka...ingat baguih la tu....