Mesin cetak manual???


Bismillah ...
huh...nasib baik hari ni agak rileks...
dapat la update blog ku ini ...hihi
semalam aku sangat la bz ...
lenguh tangan..ahax
wat keje merungut lak die ?
bukan merungut la...tapi.... cket la..hhihihi

ini lah antara dokumen2 yang bertaburan di atas meja ku ....

pastu dapat lak yang ni ...

tengok..banyak tak ?
aku diminta menulis secara "manual"
pada kertas sebanyak ini ...huhu

5 minit pertama...
steady je dok menulis...

setengah jam berikutnya ....
dah makin rapat tunduknya ...


Setelah sejam....
alamak ..." mesin cetak manual" ni
dah semakin tak bertenaga ?...
hihihi

18 comments:

ita cutevirus said...

letih tangan meminitkan surat ke??.. ehehehee..

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam...alaaaa ciannya ....

blueCITY said...

sapa yg ambik gambo tu mawar

webcam ke?
heeeeeeeeeee

Mawar_berduri said...

Sis Ita : hihihi...tu la pasal ..

Alimaz : ala..cian je ke ? meh la tolong ...hihih

Sis Biru : hihihiihi....akak kat opis ni ha...sempat lagi die snap gambo ...tu yang bley jadi isi entry ni ...kalo tak dah tak de idea dah ...ahax

mamai said...

bawa kat kedai lepas tu photostate ajer la

Mawar_berduri said...

nak amend cket je dalam setiap satu helaian sbb tu kena wat manual ... mmm...pak cik tak nak tolong ke ?..hihihi

hans said...

wah,serabut plak bila tgok kertas banyak2 nih
hahaha

zan-xray said...

walaupun dah tunduk tak bertenaga orangnya tetap nampak comel..

maiyah said...

hehe.. nasib mata masih bukak.. ke dah zzzzzzzzzzz

Mawar_berduri said...

hans : thanks singgah , haah...memeng serabut ..hihi

Bro Zan : ahax...thanks

Sis Maiyah : tu la pasal...lpas satu setengah jam misti dah zzzzz

Azriey SinarMawaddah said...

hahaha! lawak la wati nih. jadi mesin cetak dakwat pen. kena gtau bos gaji kena wak naik nih.pekerja yg rajin. bertindak mengikut arahan ngeh ngeh ngeh!

Mawar_berduri said...

Azriey : huhuhu...Nasib la....saya yang menurut perintah ....hihihih.....naik gaji ? kena la mintak ngan Kerajaan ....ahax

shidah said...

hehhee..alallala.. cepat2 sorongkan bantal..hehhe

~0~ said...

hahhaha...sabar je la...aku pun kalo kena menulis mesti lenguh tangan...malas gile

Che' Pit said...

erk, masih lenguh lagi ke tangan tu? hmm cuba p kedai osim ker.. byk produk diorg jual utk hilangkan lenguh, ngeh ngeh ngeh..

CuTeMiUt78 said...

alahai sian nya.. dia.. eemm memang kan.. tulis manual ni memenatkan

Abg Din said...

untung dpt keja kat tempat dingin... klu bawak lori tu panas...

ika said...

hahhaha........ros pas2 kamu terus tidow..haha..lagi best...lawak ar gmbr 2..