Terima kasih.

Bismillah...

"Terima kasih"
just a simple word ...
tapi tak faham kenapa kadang-kadang orang berat sgt nak cakap...
kalau rasa Terima kasih tu panjang sgt ...
nanti keluar pulak emas berketul-ketul dari dalam mulut ...
cakap la "Thanks" 
just cakap perkataan tu pun buat org rase dihargai ...

tapi kan ....ade orang tu ...siapa?
(eh ....biar la orang tu je yang tau :P ) 
ala.... orang tu.... yang sibuk dok tunggu entry ni ..
hahahhaa...
dia naik lif... nak naik tingkat 12...
pastu ade orang lain dalam lif tu naik tingkat 6  ....
sekali bila orang tu keluar dari lif ...
tak semena-mena dia boleh cakap terima kasih...
nasib baik tak cakap datang lagi sekalik..
kah..kah...kah..... so sweet la u dear  

o.k.. cerita pendek saja..tak de idea ..hahahha 
nanti ade idea up entry baru lagi ...


Sekian . 
 Terima kasih sudi singgah dan baca blog saya
Terima kasih, terima kasih, terima kasih pada yang sudi singgah , baca dan komen di blog saya  :) 

4 comments:

Sara Lynn said...

terima kasih buat n3 ni... sweet sgt.. muahahahha! awk mmg poyo! bwek =p

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

hahaa... penuh berhemah lah orang tu. terima kasih !

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@Sara Lynn hahahhaa...kamu kan memang berhemah gitewww :P

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

Mrs Yana : haah orang tu mmg berhemah sgt....elok dibuat menantu sbb still single n available gitew :P terima kasih