Puasa dan mistik

Bismillah....

salam khamis korang .....
hari ni saya tak puasa ....ingat nak puasa tapi bangun masa azan subuh...
cemana nak puasa...tak sempat nak sahur ....
tapi hari isnin selasa saya puasa :) 


ni menu berbuka pada hari isnin....
simple je...tapi cepat dan mudah :P 
balik keje Tn.John bawak pg kepsi untuk berbuka kast situ 

hari selasa tu saya puasa jugak....
tenghari beli la sayur kailan dan sup ikan ...
cadangnya balik rumah nak masak nasi la...
sekalik petang tu Tn.John ada keje ....jadi dia tak boleh ambil saya awal...
terpaksa berbuka puasa kat ofis keseorangan ....#pasrahsambillapairmata 

jadi marilah berbuka macam berdiet gitu :P 
sebenarnya TAK -____-"
sup ikan dan sayur diatas meja opis 

pastu ade kek coklat ni juga 
yang ni officemate yang pemurah bagi saya ...
sedap pulak tu ..tp ni sy bawak balik rumah ...
Tn.John suke kek cekelat ni .....

lepas berbuka saya pergi surau solat sume kat sana...
cadang nak tunggu Tn.John kat surau je la...
boleh lepak-lepak..xde orang pun tak pe la, janji boleh rehat-rehat 
surau kat ground floor je ...
sambil tu chat-chat ngan adik saya shukur 
 lepastu tetiba.......

 tetiba tak tetiba sgt la..huhuhu...sebab masa sy ngah chat ngan dia ..
saya dengar orang ketip kuku kat luar ...
saya anggap polis bantuan tu dok ketip kuku kat tepi surau ...
tapi saya pelik..eh...lamanya ko ketip kuku ...
sejam ketip kuku? 
terus saya gtau kat adik saya .....
pastu saya cecepat keluar dari surau .....

OMG...diorang dah tutup rupanya pintu ke surau tu ...naseb tak kunci ...
lagi la scary ...kalau dah pintu tutup...tak ada la orang ...
habis siapa yang ketip kuku tu? 

pastu boley pulak adik saya cakap 
"kuku panjang sgt la tu" 
demmm! hahahhahahha....adoi ...
o.k la tu je la citer saya 

Happy reading .....

Sekian. 

9 comments:

Fazleyatul Aini said...

tak nak tengok kepsi tu ai puasa today
haha baru nak ganti -_-

cheqna said...

panjangnya kuku dia..hahahaha

Petak Bunga said...

Nak komen pasal makanan diet tu ingtnya..

Tp punch line kuku pjg tu..
Haha...

Petak Bunga said...

Nak komen pasal makanan diet tu ingtnya..

Tp punch line kuku pjg tu..
Haha...

:: idzwa :: said...

hahaahaha...hantuuuu..kekeke...

Doy said...

hahaha...scary ni..kalo aku cabut lari trus..

aiza mohamad said...

hantu pon lpandai epak kt surau skrg..haha..

salam kenal..:)

ArELeEz said...

pastinye neves melampau di saat itu kn? perrgghh..! scary abis!

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

hahaha.. tu sume mainan ilusi je... hehe.. tertarik ngan pic pertama tu.. kepsi.. i miss u.. hahahaha