Wedding Darling Friend : Fara & Arm

Bismillah....

sorang lagi kawan saya dah jadi isteri orang .....
Alhamdulillah... kawen jugak korang akhirnya ....
"Beb, aku doakan kau bahagia hingga ke Jannah" amin 

Pengantin tengah makan ...iolss tak ada banyak masa ...
jadi interrupt je la...sorry ye Fara ....
ala..orang cakap pengantin makan tak leh nak kenyang  
makan buat syarat je..ekekeke :P 


pelamin dia mmg cun ...
cantik menarik tertarik :) 
Linda .... tu ke photographer tu ? hihihihi 
pppfffftttttt


zoom sikit pelamin dia....nice kan ? 
ada gambar diorang gabak kat situ ;) 


Meja makan pengantin 



ni photo booth dia....

hahahhahha...mula tak perasan ....tapi pastu ..eh...eh...eh..!!!
adoiyai kenapa la awok letak gambar kita yang itew ...segan uolsss...anje sgt :P  pfffttt 
ni gambar masa birthday fara 2 tahun lepas
nasib dia crop badan yang tengah sasa bagaikan badang ketika itew ...hihi 

Thanks la laling put our pic there ....terharu I ...hahaha
gedik beno nak terharu bagai ....pang sekali kang baru tau :P 

o.k la tu je nak cerita ...
sekian . 


Jangan malu-malu singgah lagi ye, Terima kasih.

4 ♡ kas|h beRpanJangan ♡:

Sara Lynn said...

hye abe photographer... huahua

mama leen said...

cantiknya kaler baju pengatin tu.. sweet je

:: idzwa :: said...

so sweet :)

ArELeEz said...

meriah photo booth dia.