Nur Alma Maisarah

 Bismillah....

alolololo....tomei sgt dia...
ni anak Si Nana... Nur Alma Maisarah ...
dah 3 bulan kot umur dia...tapi semalam baru dapat jumpa.....



Alma dan Auntie Ross.... #auntiesgtttttttttttttttt 
sorry syg auntie terhover excited ...hahahahhha
padahal Alma dah ngantok nak tido ....
tapi auntie angkat jugak .... -_-" 
seb baik dia tak menangis ...behave betul dia....good girl 


lama kot tak pegang baby cenggini ....rase kekok sikit  :P 
yela dua bulan leher pun tak kuat sgt .....risau mak nak ! -____-"
tapi series memang geram tngk Alma ....d
engan lengan dan kaki michelin dia rase nak geget2...hahahaha
pastu kesian dia tengok dah ngantuk sgt 
saya bagi tido tepuk sikit terus lena...
aiyooo..baiknyaaaaaaaaaaaaaaaa dia ......


sekian cerita pasal anak orang :P 



Jangan malu-malu singgah lagi ye, Terima kasih.

5 ♡ kas|h beRpanJangan ♡:

Fazleyatul Aini said...

saya memang geram kalau baby tangan kaki michelin ni. rasa nak kemam tak nak lepas. haha

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

uuih comei ..

Sara Lynn said...

rambut halus pacak..... soft jerp... huhu

ArELeEz said...

anak org pun ok jerr.. asalkn dpt tumpang b'manjas.. ;)

NaNa said...

baru 2 bulan rose hahaha....