Air Kelapa Lemon Laici, Teluk Intan

Bismillah....

Minggu ni penat sikit ....sebab rushing balik kampung...
Balik Perak ....
balik pagi sabtu dan pulang semula ke KL hari Ahad...
memang x puas lah nak bergossip kat rumah ...huhuh -__-"
kami kena jugakbalik minggu ni sebab minggu depan Tn.John kerja.....
minggu satu lagi dah puasa ......

Tahun ni Insyaallah balik raya PERAK ..yeaaayyy !!! huhu

 Sejak ade waze ni hamboiii ...bukan main tau kami ...
dah tak balik dah ikut jalan yang biasa kami lalui .... 
try cari jalan lain ...ikut jalan dalam ...jadi save sikit tak payah bayar tol...
ala....cakap je nak pegi mana...hujung jari jew ..hahahaha #ayatriakdisitu 
jadi masa nak balik KL semula...kami cuba balik ikut Teluk Intan ...
best la..saya suke..sebab lalu kampung-kampung ...
sawah padi .....saujana mata memandang ....

o.k... bukan tu yang nak dicertikan sebenarnya .
saya dah cuba air Kelapa Laici Lemon ni tau ...
honestly ...kami tertarik ngan menu air yang macam klasik ni 
tu sebab kami berhenti ..walaupun dah terlajak ..patah balik abaq anggg ..punye lah tertarik ..hahhaha
pagi tadi google2 jumpa blog ni ...
jadi pagi tadi lah baru tau yang air ni memang dah famous :P 


pada saya air ni unik.... rase dia o.k la ...
tak de la rase pelik ke apa....
Tn.John cakap air ni macam ala-ala untuk pecah lemak gitu? 
ahhahaha...adoiyai ..mungkin sebab lemon tu la kot dia cakap macam tu 
rase dia masam-masam manis dan dengan aroma lemon ...

o.k ...kalau nak cuba...air ni ade kat Teluk Intan ye...
Simpang 3, Jalan Baru SC Belt, sungai Lampam 
gerai cute tepi jalan ...betul-betul tepi jalan ...
atas meja tu ade banyak kuih dalam balang ...


o.k tu je nak cerita..bai~ 

2 comments:

Fazleyatul Aini said...

huhu jauhnya nak p kalau nak minum air tu hoih

ArELeEz said...

sg manik.. kampung leez tuu..! ;)

Kuala Gandah Elephant Sanctuary

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم Hai Korang ...gigih mokcik curi masa nak hapdet cerita kali ni #suscuba hihihi  takut terlepas d...