Teringin bukan mengidam!!

Bismillah.....

tau tak dalam kepala saya sekarang terfikirkan apa?
sangat terfikirkan benda tu! 
benda apa ? 
gambar asal kat sini 
gambar cilok kat sini 


Popia ..... ni misti gara-gara ade beberapa blog yang saya baca 
bagi resepi popia cheese! Choiiii.....terus penuh ailio dalam mulut teringin punya pasal...
hahahaha....jangan nak cakap ngidam pulak ye ...sebab red flag berkibar-kibar ...-__-"

satu lagi takoyaki ....
teringiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin sgttttttttttt ... tapi tula..tak tau nak pegi bli kat mana ...
eh..ade tak jual yang frozen? macam tak pernah dengar je kan ?
boleh je pg bli kat kedai sushi pun rasenya ade je yang halal...
orang siap bagi resepi yapedaaaaaaaaa....kemon lah..rajin la sikit!!! ..hahahha
..gulpppp telan ailio lagi ....

argghhhh...o.k la tak mau tatap gambar ni lagi ..
karang kenyang telan ailio jela saya ni ...pfffffffttttttt


Sekian. 

3 comments:

Fazleyatul Aini said...

kat pasar malam tempat saya ada jual takoyaki. best !

Sara Lynn said...

http://takomalaysia.com.my/

ArELeEz said...

takoyaki tu m'giurkn sgt! xtahan nih! adeh3..