Kacang Kelor - Remunggai

Bismillah....

Pernah makan tak kari remunggai atau kacang Kelor ni?
sedap o.k....selalu kaum india la suke makan ni ....
kat belakang rumah saya kat kampung ade pokok ni tau ...
ayah yang tanam .....sebab ayah pun suke suruh mak buat kari ....

 masa balik haritu ....ayah petik kacang kelor / remunggai ni ...
saya cepat-cepat ambik fon snap gambar ..ekekeke :p
blogger memang begitu kan ? ngeeee -____-"
dapat la kami buat kari esoknya 
ni yang dah siap disiang ....
mak yang siangkan ..pastu mak buat kari ayam ...
gambar kari ayam nya tak de ...dah kenyang baru teringat nak snap gambar ...hihihi 
nak snap apa lagi..dah habis pun....

kalau nak tengok jugak kari tu ...klik kat sini 
rupanya lebih kurang je macam kari biasa ...hahahha...
takkan luar biasa pulak kan ...

o.k la....sekian... 


Jangan malu-malu singgah lagi ye, Terima kasih.

2 ♡ kas|h beRpanJangan ♡:

Fazleyatul Aini said...

first time tengok kacang ni

ArELeEz said...

ubat traditional utk breast cancer jugak nih.