Tolong doakan CC saya

Bismillah ....

kawan-kawan semua ...mohon jasa baik doakan kesihatan CC saya ...
CC tu Ketua Kerani dekat pejabat saya .....
dia kena Demam denggi .....

hari khamis yang lepas dia cuma mengadu demam dan badan rase bisa-bisa ...
tapi dia masih mampu tersenyum dan berbual dengan kami ...
kami semua suruh dia ambil cuti hari jumaat untuk berehat dirumah ...
Ye..hari jumaat dia bercuti .... dia tak datang ..kami ingatkan dia demam biasa ...
hari isnin kami dimaklumkan dia dimasukkan ke wad ......
namum semalam kami sekali lagi di khabarkan yang Kak Ani dah dimasukkan ke Wad ICU ...
katanya badan dia lemah sebab tu doktor tidurkan dia untuk bagi rehat yang secukupnya ...
terkejut ....tak sangka ....tapi tu lah hakikatnya ...
En.Faris, saya dan Kak Ani...

semalam petang masa balik dari pejabat ...saya bagitau Tn.John ....
dan dia hantarkan saya ke HKL untu melawat Kak Ani..Thanks dear ...
sedih sangat hati ni tengok dia terbaring tak sedarkan diri macam tu ...
dengan penuh wayar dan alat bantuan pernafasan ....
saya doakan dia cepat sembuh..saya tau dia kuat dan gigih ....

saya rindukan gurauan dan senyuman dia ...
kak ani selalu bergurau ...gelak-gelak..happy je orang nya ...
saya tak nak dia terbaring sepi macam masa saya melawat dia semalam ... 
sedih .. :'( 

kawan-kawan ..doakan lah kesihatan dia ye ...


"Tiada Tuhan disembah melainkan Allah, Allah Maha Besar, Tidak ada Tuhan yang berhak disembah selain Allah yang Maha Esa, Tidak ada Tuhan yang berhak disembah selaiin Allah Yang Maha Esa, tiada sekutu baginya. Tiada ada Tuhan yang berhak disembah melainkan Allah, bagi-Nya kerajaan dan bag-Nya pujian. Tiada ada Tuhan yang berhak disembah kecuali Allah. Tiada ada daya dan kekuatan, kecuali dengan pertolongan Allah. 
(HR At-Termidzi dan Ibnu Majah. Menurut pendapat Albani hadits tersebut adalah shahih.


Ya Allah ya tuhanku ...kau sembuhkan lah kak Ani seperti sediakala ...
Ya Allah Ya tuhanku ...kau kuatkan lah kak Ani untuk menghadapi dugaan ini ...
Ya allah Ya tuhan ku cuma kepadamu aku mampu berdoa ...
Ya Allah Ya Tuhanku ...kau sembuhkan lah Kak Ani daripada penyakit ini ...
amin ya rabbal alamin ...


Sekian 
Keep Praying for MH370
#DoauntukMH370 #Doauntuksofuanibrahim #Doauntukkakaniibrahim

5 comments:

adna^madhiha^ said...

kalau rajin suwuh fmly dia wat sup ketam bg mkn...

Fazleyatul Aini said...

semoga beliau cepat sembuh

Nafira usof said...

Amin~ Amin~ Amin~

Moga kak Ani cepat sihat.. Amin~

Sara Lynn said...

Moga kak ani cepat sembuh.. Aamiin..... :'(

ArELeEz said...

semoga kak ani cpt sembuh.. aminn..

Kuala Gandah Elephant Sanctuary

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم Hai Korang ...gigih mokcik curi masa nak hapdet cerita kali ni #suscuba hihihi  takut terlepas d...