Random

Bismillah....

salam isnin uolsss.....
nampaknya cuaca kat KL ni dah semakin o.k....dah xde jerebu...
semalam pun hujan turun di kebanyakkan tempat kan ?
Alhamdulillah ...syukur ...

ni tak ingat gambar bila .....
ni Chicken chop kat Malis Taman Medan ...
sedap o.k....namanya Chicken chop Giman ... :) 

 tapi Chicken chop ni kekadang je ade .....
selalunya bila saya pergi tak de ...pernah 2-3 kali je ade ...
Tn.John la suke sgt Chicken chop Giman ni .....
sedap katanya .....

 saya lebih suke chaketiaw Malis ni...sedap ...
tapi yang ni tapau bawak balik rumah ...so kuah dia dah kering dah tak banjir .. :( 
tapi bila makan tetap sedap ..huhu 


siapa tau ni kat mana ? pokok cantik camni rasenya tak banyak tempat yang ada :P 
cube teka... hihihi 


Owh...dah lama rasenya tak makan Tutti fruitti ...sedap owh...
nikmat je dapat makan dikala cuaca panas macam sekarang ni ....
masih teringat bubble baby passion pop  tu yang meletop-letop dalam mulut .... yummy :) 


sekian 

Jangan lupa #prayforMH370 #prayforsofuanibrahim 

4 comments:

Fazleyatul Aini said...

kat taiping eh pokok tu
teringin nak sampai taiping !

eh melaka alhamdulillah dah 3 hari hujan waktu petang. hari pon hujan. syukur Ya Allah

:: idzwa :: said...

taiping!

Nafira usof said...

sedapnye tengok charketiaw tuh.. udang tu menggiurkan sungguh.

pokok2 tuh cam kt obesi jer.. cantek permandangannye~

ArELeEz said...

tmn tasik taiping. betul x?