Lost in the fog

Bismillah.....

Syukur Alhamdulillah ....hujan turun dengan jayanya kat sini ....
tengahari tadi jerebu tebal bukan main  .....
udara pun dah bau asap .... =( 

 gambar ni diambil pada jam 2.45 p.m tadi .....
bangunan pun dah tak nampak .....


dan gambar ni diambil pada jam 4.30 p.m
nampaknya jerebu dah beransur berkurangan ...
dan sekarang hujan turun dengan lebatnya ....
Alhamdulillah ...syukur sangat ...

Musim panas + jerebu sekarang ni ..kena minum banyak air o.k..
dan kurangkan aktiviti luar ....
dan JANGAN melakukan pembakaran secara terbuka o.k..
bahaya !
sekian. 

3 comments:

Fazleyatul Aini said...

kat melaka petang ni baru perasan agak jerebu
office dekat dgn laut. so nampak laut tu kelam je

Kesuma Angsana said...

tp tempat KA ni sekejap aje hujannyer !

ArELeEz said...

harap ujan turun lagik.. aminn..

Kuala Gandah Elephant Sanctuary

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم Hai Korang ...gigih mokcik curi masa nak hapdet cerita kali ni #suscuba hihihi  takut terlepas d...