Addict

Bismillah....

Hai ni kronik jugak ni ...
penyakit addict layan instagram....memang di tangga teratas la instagram ni ...
Blog dah jatuh No.2..ekekekeke :P ...FB terkeluar carta terus .. Ngeeeee 

lagi satu addict yang melampau ...
addict stalk instagram Fynnjamal ...dan juga Trihadzir
sebab setiap hari wajib nak tengok Juna ni...kenapa comel sgt makhluk tuhan bernama 
Bakti Arjuna Fitri ....
sampai Tn.John pun tau ....hihihi ...xde kerja lain..
kalau tersenyum2 sensorang belek hp ...misti layan video comel juna-nuna-tuna comel ni 
-________-"






Juna...membesar dengan sihat dan kuat o.k...
Juna ....Nanti dah besar jadi anak yang berguna dan berjasa pada mummy n daddy o.k.... ",)

selain Juna....ade lagi yang saya suke stalk ...
tau siapa ? Arian .....
kalau nak tengok pegi tengok kat Instagram ibu ngan ayah Arian

Ohyaaa.....gadis manis ni pun saya suke ...
siapa dia? Opie nama nya...Comel macam mama dia

Siapa nak follow instagram saya ....jemputlah ye ...



2 comments:

Fazleyatul Aini said...

paling suka ig tomok dengan irine

ArELeEz said...

leez pun stalker gak. dok stalk i.g sharnaaz ahmad & nelydia senrose. #jebatmas katanye.. he3.. nk komen2 xbuleh sbb lupe p/word. ha3..

Kuala Gandah Elephant Sanctuary

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم Hai Korang ...gigih mokcik curi masa nak hapdet cerita kali ni #suscuba hihihi  takut terlepas d...