Pedas

Bismillah......

Ni lunch saya hari ni ....
selalu kalau tapau nasi goreng dekat cafe...misti cakap 
"nak pedas ye" 
tapi..bila balik ofis...makan...hurrrmm... tak pedas pun...
spoilll...... 
tadi masa nak order nasi goreng...plan nak makan nasi goreng ayam ....
tapi bila dengar ade orang order nasi goreng cili padi...terus tukar ....
nak test la ....kalau nasi biasa saya minta pedas tak pernah pedas ...
ni nasi goreng cili padi nak tengok pedas ke idok? 

hah...ambik kau ...suapan pertama dah merasa kepedasan dia....
sampai tersedu-sedu ....mencik! hahahhahaha
10 minit berenti makan sebab nak ilangkan sedu tu ...
kalau makan sedu tak dapat menikmati kelazatan makanan ..#lazatlasangat 
jadi stop makan ...minum air sampai dah tak sedu ...sambung balik makan ...

tu baru sikit cili padi dia yang saya asingkan ....hahhahaha
lepas ni kalau nak pedas ....
pilihlah .....
Nasi Goreng Cili padi...pasti berdesing telinga .....

2 comments:

Fazleyatul Aini said...

tak pedas tak kick la kan hehe

ArELeEz said...

lagik pedas lagik sodap woo..