Pesta Buku PWTC

Bismillah.....

Last week kan ade Pesta buku kat PWTC....Ya Allah ramainya ummat manusia 
saya pergi pada hari sabtu .....masa tu dah petang dalam pukul 4.00 rasenya 
ingat nak pergi awal...tapi saya terlayan cerita Jumanji kat TV2 ..eh..macam best pulak..
Tn.John da tertidur ...so kita tengok la sampai habis pastu baru pergi .. 
sekali kuar je awan dah gelap.....
tapi Tn.John cakap tak pe lah kita redah je lah...belum hujan pun lagi ...
kitorang pergi naik moto je pun...senang nak park ...
memang nasib baik sgt ...elok sampai je hujan turun ngan lebatnya :) 
syukur Alhamdulillah .....

tak de bnyk buku pun yang kami beli ...
beli majalah ujang :) lama dah tak baca ..dulu zaman muda remaja wajib beli tiap bulan 
so dah alang-alang murah ....jom lah kita beli 
siap dapat paper bag ...

 pastu jalan-jalan nampak pokok daun kertas berlampu ni ...
blink-blink mata ....
terus paksa Tuan John snap kan gambar ...
hahahha nasib baik dia cakap o.k  ...-___-" 
pppffftttttt ..ekekekeke
 masuk dekat satu dewan pameran tu nampak baju ni 
heyyyyyyyyy....terus ingat Jebat Foo ngan Hana Mastura :) 
pastu teringat Areleez :P hahahhahaha
jadi belek baju tu size S je yang available....mana muatttttttt ...
o.k xpe..dapat ambik gambar pun jadilah.....
kalau datang awal dapat jumpa Nely :P ni da lambat tak de la 


balik dah malam ....lapar ...
wahai kekanda ayuhlah kita singgah pasar malam je untuk mencari santapan :) 
jadi beli nasi lemak rendang ni dua bungkus....
nasi lemak ni sodappppppp :) 
pastu tn.John sibuk nak makan putu bambu ni ....
berapa kali pesan soh pergi cari dalam pasar malam tu ..dia tak ikut 
tawaf la dari hujung ke hujung ..hahah nasib baik jumpa... 
:) ....pak cik tu bukak gerai belakang sekali ..huh good job sgt ...exercise la saya 
berenang di lautan manusia 
-______-" 
hahahhaa....demi kakanda la kata ko ...kah..kah..kah 

Sekian  

4 comments:

Fazleyatul Aini said...

kalau size S lengan saya pon belum tentu muat masuk huhu

idzwa kamaruddin said...

tahun ni tak dpt pegi pesta buku..

Nafira usof said...

Zura pon teringin nak terjah pesta buku nih.. tapi belom ade kesempatan. nak bawa anak2 skali takut x sesuai sbb orang ramai kan~

putu bambu tuh feberet zura jugak.. hehehe

ArELeEz said...

nampak! nampak! nampak name 'areleez' tuh! ha3.. suka banget! ingatan tulus ikhlas, ok..! eh, macam ucapan raye plak! hiks..