Koleksi Setem

Bismillah....

Dah lama tak cerita pasal koleksi setem ni ...
bukan apa masalahnya setem kurang dah sekarang ni ...
surat dari oversea terus direct hantar kat clerk yang proses,  tak melalui bos :( 
tak dapat la saya nak collect setem lagi ...huhu 

still ade la setem tu cuma kurang ....
jadi ni jela yang menarik dan terbaru dalam simpanan saya 




yang turkey baru dapat semalam ...
saya suke kumpul setem ni sebab ianya saya rasa unik..
tapi hobi tak ade la serius...sambilan je 
kalau yang serius tu kan diorang sanggup je beli setem untuk tambah koleksi 

kalau nak tengok koleksi setem saya yang lepas 
satu entry tu gambar dah hilang ..adoi..frust ...
nanti saya cek balik setem yang mana gambar hilang tu ...
kalau rajin sy upload balik :P 
#gigihbebenor -_________-" Ngeeee 


#stillrememberingMH370
#PrayforMH370 :( 


Sekian 

4 comments:

LYAfrina said...

waa..cantik2 n unik..
y bola sepak tu boboiboy ke?

fadzli Amir said...

dulu2 pernah kumpul stem( masa sekolah rendah )...sekarang ntah semua dah hilang...

ArELeEz said...

leez pun dok kumpul setem. sejak keje gov la.. buh dlm box tali ijo yg dah diguna pakai tali ijonye. tp, xde la setem oversea. setem dlm negara je.

Fazleyatul Aini said...

teringat masa sekolah rendah
asal cikgu tanya hobi apa, mesti jawab "mengumpul setem"
masalahnya, cakap je lebih. kumpul tak pun haha