T.E.R.S.U.R.A.T vs tersirat


Kalau pErEmpuan cakap : Cantik kE pErEmpuan tu?
makna tErsEmbunyi : Siapa lagi lawa? I kE budak pErEmpuan tu?

notaku : kalau dah cErita tEntang pErEmpuan, tak pErlu la nak tanya cantik kE tidak.....dEngar udah lE...karang kalau jawapan nya cantik gilE lagi cantik daripada kamu...tak kE mElopong ..buat sakit hati jEw..huhu

blogger-emoticon.blogspot.com

kalau pErEmpuan cakap : You dah makan kE blom?
makna tErsEmbunyi : blanjE la, lapar gilE dah ni.

notaku: kalau dah makan bagus la..huhu..kalau tidak rosak program diEtku kEna tEmankan kamu makan...

blogger-emoticon.blogspot.com

kalau pErEmpuan cakap : Lawa la baju-baju kat sini.
makna tErsEmbunyi : bElikanlah sEpasang dua untuk I.

Notaku : dah bErkEnan ni jangan tak bagi bEli sudah la..sElalu tak bagi bEli..katanya
"bukan kE baju kamu dah banyak? bEli banyak2 sapE nak pakai?"
huhu..sajE nak wat kolEksi

blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

kalau pErEmpuan cakap : kEpala I pEning la.
maksud tErsEmbunyi: takkan tEngok jE tolong lah picit.

Notaku: bawak la pEgi klinik ..malas nak kErja la ari ni..nak cube nasib kot2 bley dapat MC ..
Ingat sEnang kE nak dapat MC sEkarang ni..huhu

kalau pErEmpuan kata : I sukE la bErkawan dEngan U, you ni baik, romantik, caring..bla..bla..bla
maksud tErsEmbunyi : Hish.. I minat gilEr kat U ni..kalau boleh I nak jadi awEk U la.. U ni takkan tak faham? kE buat2 tak faham?

notaku: nak kawan kEna ikhlas..tak dE tErsEmbunyi2 ni...nak puji orang bErtEmpat..ni dah macam gatal sangat pElik jE bunyi nyE.....

blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

kalau pErEmpuan cakap : I sanggup bErkorban dEmi kEbahagiaan Uols bErdua.
makna tErsEmbunyi : amboi, aku plak kEna bErkorban? banyak cantik mukE korang..aku mandrEm dua2 sEkali baru tau ...

notaku: nak bErkorban pun agak2 la...huhu..tunduk sEbElum kalah tu tak bEst..takkan nak biar orang lain mEnang tanpa bErtanding..pErtandingan biar adil ..tak main la mandrEm2 ni..huhu
blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com
p/s: tak sEmua pErEmpuan yang cakap adE maksud tErsurat dan tErsirat......

10 comments:

beganti said...

mencari yg tersorok

Alimaz-Kembara Terasing said...

hehehehe.....banyak yang tersirat dari yg tersurat...

Mawar_berduri said...

beganti: yang tersorok tu kena tanye pada yang menyorokkan nye.

Mawar_berduri said...

Alimaz : huhu..yang melalui je yang tau maksud sebenarnya..hihi

CuTeMiUt78 said...

hik..hik..hik.. betul..betul..betul..

Mawar_berduri said...

cutemiut ....huhuhu

mamai said...

kalau lelaki cakap macam tu...macam mana pulak ekkk

Hafiz Hamid said...

mandrem?? nice post...=)

Mawar_berduri said...

mamai :..ala, ape salahnya kalau lelaki yang cakap cam tu ...lelaki pun manusia jugak .. hihi

Mawar_berduri said...

hafiz : Thanks ye ...mandrem bermaksud dibomoh atau menggunakan ilmu hitam..btol ke?..ahax