Bersyukurlah bila ada yang sayang T___T

Bismillah ....

beruntungnya Cik Puan Nara ...
So Sweet .....bila sampai part abg Nara nyanyi ...
tetiba ai plak yang tersedih ..hahahhahah
Feeling plak dia...

layankan video yang sgt sweet ini ...
kalau ade yang dah tengok ...sila tutup mata ...hahahha
saya nak jugak wat N3 tentang ni ..
sebab ...saya terharu wokey ... :P:P


Video taken from Beautifulnara

P/s : jgn samakan atau bezakan suami kita ngan orang lain o.k....
manusia dijadikan berbeza-beza dan setiap satunya ada keistimewaannya ...
Jadi...bersyukurlah dengan apa yang kita ada ....

T_____T








4 comments:

Lya Colours said...

cara masing2 untuk mengekspresikan rasa cinta. tak semestinya kene melutut pegang bunga banyak. kadang2 cara bersederhana yang lebih membuatkan kita rasa terharu,sebab sekurang2nya dia nak tunjukkan rasa cinta kat kita. ewah berjiwang plak.hehe

beautiful_rose said...

untung lA ADa yang sayang....sweet weet

ct odah said...

untung nye la bdan dpt cm tu...

BENA said...

ALAAA~ bena tak boleh tengok pulak dekat opis . heee ;)


rugi nih . sebab tak feeling2 . ;)