terasa macam pengantin baru yew !!!


Bismillah ...

Tengahari ni ada Majlis beramah mesra ngan menteri ...
tajoknya :

"MAJLIS MERAIKAN PENGANTIN BARU BERSAMA YBM"

amboi...pengantin baru la sangat daku ini ???....hahahha
dah 4 bulan kot ? hari ni 6 Oktober 2011...kawen haritu ...4 Jun 2011
rase cam dah lama...inai pun dah abis ...
tapi kalau orang dah nak raikan tu ....apa salahnya kan ?
besar tapak tangan padang bola saya tadahkan ....hahahha ...tamak disitu :P:P:P


makanan yang disediakan ...Majlis ni Majlis santai jerp...
macam Hi-Tea ...

Terima kasih Dato'
dapat hadiah .....isi kat dalam?
Owh...buka dirumah ..esok la ye kalau nak tau isi didalam ...


Terima kasih Dato' sekali lagi ...
sebab sudi bergambar dengan kami ... :)
nak ambik gambar berdua takot scandal..hahahah...pengsannnn
tipu jep..sebenonya aku segan nak bergambar berdua ni ...
ai kan pemaluuu.....pengsannn lagi ..hahahah


Oh ya ...terima kasih juga kepada Datin ...
Semoga tuhan memberkati dan merahmati Dato' dan Datin :):)

sila fokus betul-betul ye ....ye disebelah pokok tu ada orang
bukan pokok yang rimbun ye ..
tapi pokok bergerak..hahaha








10 comments:

beautiful_rose said...

hai pengantin baru.........hihihihi =p

[s.u.r.i.a] said...

inai su ada lagi. percaya tak? hihi.

Lya Colours said...

wah best gila siap ada majlis meraikan. nak kawen gak la cmni.hahahhaa

cheqna said...

hai pengantin baru..
dari bakal pengantin yang tak tahu lagi nak jadi pengantin bila...hahahaha

BENA said...

besnyeeeeeeeeee dato raikan perkahwenan kak mawar. heee ;)

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@beautiful_rose wekk...geli... :P

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@[s.u.r.i.a] inai saya ade ..tapi kat ibu jari kaki je ...hahahah

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@Lya Colours sila lah cecepat kawen ye :P

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@cheqna ihihihi..tak lama lagi la tu wahai bakal pengantin :) :)

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@BENA Tula....thanks dato..hihihi ..Bena..kawen la best oo orang raikan ..ewah ..hahahhaa