dasar tak pernah puas !!!

Bismillah....
Salam pagi yang sungguh malas opssss
bila ntah la hari yang tak malasnya....memanjangnya malas...
terukk arghh...cargas sikit okeh..
tetiba terus rasa nak bangun dan buat senaman regangan ...hahahaha
tapi terbantut...coz bos ade ..karang pelik plak dia..
apa#jadahnya#p.a#dia#dok#terkinja#pepagi nih#

hari ni nak cerita tentang seseorang yang memang
Dasar#yang#tak#pernah#puas !!!

ayat macam marah kan ?
memang marah ....!! sebab manusia nan seorang nih..
memang begitu ....asyikkk tak puas hati tau ..
ade je yang nak dibuat ..
ada je yang nak diubah ..
ade je yang nak menambah ...

ala..korang pun kenal orang tu ...
tak caya ? ye..korang kenal ...

nak tau sape?

Cik Mawar_berduri ...

aduhai alahai ....akulah itu...
hak..hak..hak...

perasan tak ?
asyik rasa nak ubah macam2 kat blog nih?
updatenya ntah hape-hapa..
update yang tak berinformasi langsung ...ish...
sorry la uolss...
nanti kalau ada info yang berguna akan update lagi harini !!
semangat je berkobar-kobar :P








2 comments:

cheqna said...

sabo jela mek ni...
hehehehehe

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

cheqna : hahaha...sabar yew...:P:P:P