Kereta Hybrid


Bismillah...

Cuba tengok ni ....
kereta ni bukan sedang mengisi minyak...
tapi sedang di cas ...huhu
nampak macam isi minyak je kan ? huhuhu
tapi pam minyak lain macam plak ?


ni lah kereta Hybrid ....
ni gambar kat Office ...
Our Ministry dapat sebijik :)


kereta kna cas? macam hand phone la pulak ...hihihi :)





11 comments:

beautiful_rose said...

payah la kalo macam tu........

Lya Colours said...

bape jam bertahan kalo cas tuh

rATu kEBaYA said...

bape lama kena cas.. kalau dari johor ke perlis lepas tak? hehehe.. banyak pulak soalan kan.

BENA said...

kalo tgh duk kat hiway tetibe nk kene cas cam mane ehhhhh ? heee ;)

ct odah said...

mmg tak pkai myk lgsg ke...

dtg mngakttifkn diri..hehe

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@beautiful_rosetula..aku pun rasa cam payah kan ?

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@Lya Colours xtau la..rasenya 2 3 hari gak kot

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@rATu kEBaYA hihi...rase cam tak lepas je ...jauh tu johor ke Perlis :P :P

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@BENA tersadai la jawabnya :P :P

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@ct odah Yup....100% tanpa minyak ...:)

BENA said...

jalan kaki dekat hiway la gamaknye. hahaha ;)