tips kurangkan berat badan

Bismillah

o.k seperti yang dijanjikan ...dengan gigihnya ...
meh nak kongsi sikit ilmu tentang tips diet ...
ewah ...bukan main kan ? nak ilmiah sgt ...amekaw...hihihi
sekali kuar tips diet la pulak
smilesmile

o.k...tahukah anda menurut
American Journal of Clinical Nutrition

berat akan menurun 33% lebih banyak dalam 6 bulan jika mengamalkan makanan berkalori rendah

hah...berinformasi kan ?? hah? sikit sgt?
huh...baiklah ....meh nak tambah lagi ....

antara makanan berkalori rendah :

tembikai
Tomato
Strawberi cicah coklat
lobak
bayam
Brokoli
Epal

hah...ape lagi....jom lah berdiet PhotobucketPhotobucket
hahahaha.....bertuah la ....
kalau saya diet siapa nak temankan Tuan John makan?
alasan yang bagus kan ? hihihiPhotobucket






10 comments:

cheqna said...

jeles dengan org yang kuat makan tapi tak gemuk2...
cheqna yang jarang makan ni pun still gak gemuk huhuhu

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

Cheqna: sama lah kita..tak makan pun berisi jugak...lagi sakit hati kalau ....berat kita sama je dari dulu (sblom kawen) ngan sekarang ..tapi ada plak yang cakap " nampak makin berisi je" huh...panasss je ...hahahaha

oya said...

kene tekad nak berdiet gak nih

rATu kEBaYA said...

akak pun selalu alasan tulah yg digunapakai bila bab diet keluar.

Lya Colours said...

hurghhhhhhhh

*amboi mengeluh bila bab diet*


hahahahahaah

beautiful_rose said...

aku penggemar brokoli dan tomato.........

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@oya tak pe usaha tangga kejayaan ...chaiyok2 :)

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@rATu kEBaYAhihihi..alasan standard org da kawen kot akak? hihihihihihi ...

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@Lya Colours huarrrghhhhhh....sambung mengeluh juga...:P:P

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@beautiful_rose ko tak payah diet ...dah sediakala langsing ...huhu mencik taw...jeles ai...hahhahahahah