Chicken Chop dan Lamb Chop , Restoran Medan Selera Idaman, Damansara

Bismillah....

o.k ni entry taip cepat-cepat ....
sebab dah dekat nak balik baru dapat buat n3....
sekarang ni saya bizi sikit ...bukan sbb apa...
sebab sekarang ni telefon asyik berdering bertalu-talu ....
jadi mmg asyikkkkkkk saya kna jawab .....

nak-nak hari ni pulak ade sambutan hari Setiausaha peringkat Kementerian...
jadi memang best  event tu...nanti lah ade masa saya update 

alkisah makan-makan ni berlaku pada minggu lepas...
malam jumaat ....balik je kerja Tn.John trus bawak saya makan...dia dah lapar ...
pastu dia cakap teringin nak makan lamb chop...jadi jam dah pukul 12.00 malam ...
mana ade kedai yg bukak sgt time ni ... 

oleh itu kami pilih untuk ke Restoran Medan Selera Idaman, Mutiara Damansara....
ni saya punya Chicken Chop ...
sedap..tak de tulang  :)  licin lah saya makan..hahahhaha

 Fries sebagai makanan sampingan :) 


Ni lamb chop Tn.John ....
sedap jugak sos black paper tu....

ni la rupa restoran tu ...
waktu siang kitorang suka pergi makan tengahari kat sini ...
banyak pilihan lauk -pauk...
harga pun o.kla....standard la kat area KL ni kan .....

kalau nak yang exclusive sikit boleh pilih untuk makan kat atas ye .... ade air cond ...
kalau malam ade meja jugak di letak kat tepi seberang jalan tu ...


sekian.