Hai orang jauhhhh......

 Bismillah...

Kepada kamu tu 
o.k nak bagi tau siap-siap tau ..
saya buat n3 ni bukan pasal rindu kat kamu tu yerrr ! 
tapi sebab saya BOSAN.....bukan salah saya o.k..salahkan BOSAN....
hahahahhahahhaha ... adoiyai 

sebab saya bosan lah saya kaco kamu ...
bukan senang saya nak ber "whatsaap tak de sebab gini tau " 
hihihihihi.....untung lahhhh Si Gojes tu dapat jalan jauh kali ni 
ala si Sara Lynn tu la...
nanti kita tunggu dia up n3 jalan-jalan di Lahad Datu ! 
Ehhh? bukan di Sabah  sebenarnya ...


kamu..saya tipu sebenarnya ...
saya bukan lunch kek tu je ..ingat kenyang ke tank saya ni nak makan kek tu semata ? 
Oh...no..hahahhaha tadi hakak dan pun belasah nasi ngan kari ikan pun... hihi

tapi kek ni memang sedapppp ngatttt ...sumpah
saya dah banyak kali makan carrot cake ....
tapi carrot cake ni memang terbaik.... sedap...
cream tu sedap...walnut dalam tu pun banyak dan rangup...

ini gambar saya curik dari DP pic Whatsapp si Gojess..hahhaha
hamboih..hamboih.... berjalan sakan dia noooo
ingat !!!..kalau tak tau jalan tu jangan main redah sebarangan o.k...
takut sesat sampai kampung Tanduo susah nanti ...hahahhaha

o.k... take care , Semoga selamat pulang ke Semenanjung ....



Sekian 

4 comments:

~AmyLiana86~ said...

amy xsuka sgt carrot kek ni..huhu

yayanlalah said...

datang sini tengok gamba kek pulak. adoi lapar terusss

Sara Lynn said...

x sempat nk update n3.. pale pening x habis lagi.. alahaiiii T___T"

ArELeEz said...

cantik view. tgk gambar pun dh rase sejuk.