Secretaries' Day part I

 Bismillah...

makluman : entry ini akan didatangkan part by part ye..hahahha ...sebab banyak sangat gambar ..tujuan utama adalah untuk simpanan saya dan tontonan saya di masa akan datang ..
jadi nak masukkan sume gambar yang hado...o.k... makasih.. :P 

selama saya bekerja sebagai Setiausaha / Personal Assistant
ini adalah kali ke-2 saya join event khas untuk golongan PA macam saya ..huhu
Kesian kan ? :P 
first time saya join masa saya kerja kat TNB ....
second time ni lah ...tapi masa kat TNB tu wat kat hotel dan campur ngan company lain jugak ...
jadi sambutan tu macam ala-ala formal la sgtttt .....
tapi yang ni ...memang only our Ministry ...
sume pun kita kenal..jadi memang best ....happening ...dan sporting :) 
puas hati sgt .....rating 4/5 ...yela first time buat takkan nak bagi full rating kan ? 
tahniah sangat buat penganjur ...Uolsss the best ...

ni makanan yang dihidangkan.... 
ade nasi, ayam, papadom, sayur ..fish fillet ...pastu ade rojak ...
buah-buahan dan puding roti as a dessert .... 

 Sepanjang majlis...kami dihiburkan oleh band ini ...
yang menyayi tu officer saya ..En.A ...bujang lagi o.k ...hahahhahahha
yang baju merah tu salah seorang PA jugak....sedap suare diorang ...
very enjoyable ...

 tapi..kami lebih terhibur kerana our bosess super duper sporting ...
diorang buat persembahan o.k... 
yang nyanyi tu Puan K , pastu yang menari tu semua boses ...
pengarah-pengarah belaka.... 
lagu yang diorang nyanyi tu lagu Bila Larut Malam...Tarakuca..ca..Tarakuca......ca..hihihihi 
siap nari twist tau ....

Congrats ya... yang pic sebelah kanan yang menang best dresses kira macam (Queen of the day la) 
memang cun habis kak Shima ....
mau tak senang duduk bos dia semalam..hahahhaha :P 
Eh.....oppssss..hahhaha
yang sebelah kiri tu Dayah..dia menang Setiausaha Stylo ...
tapi memang betul pun..dia sangat Stylo mylo...hari-hari cun ..
grrrrrrr..tak pernah la nampak dia macam tak cun ..hahahaha
baju dia memang sume cantik-cantik...

ade jugak kategori lain... 
macam Setiausaha Kilauan Emas... yang ni untuk kakak2 dah lama berkhidmat..otai ...
pastu yang Junior pun ade gak..yg berkhidmat kurang 3 tahun ...
pastu setiausaha terbaik...
saya tak snap ga,bar sume ...coz diorang da balik awal..huhuhu 


nilah antara PA-PA yang ade semalam... 
tema majlis semalam merah mak ngahhh ...
tapi saya pakai maaron...xde baju merah...
ramai jugak org lain yang tak pakai warna betul2 merah.....
nak beli yang baru tak sempat ...haiyooooo....
ade kisah ..nanti citer ....
tak pe lah next year kalau ade lagi kita cuba ikot betul2 tema yew ...



Sekian 

No comments: