Restoran Suasana @ Abdullah Hukum lagi

Bismillah...

Ni cerita dah basi sebenarnya ..tapi malas nak transfer dari fon ke PC ...
peram lame sikit hari ni baru ter' rajin..hihihi ...
kan haritu tak dapat nak makan KRR ....
sentap Wooo...dah la lapar malam tu ...
jadi balik je terus singgah makan kat Restoran Suasana @ Abdullah Hukum lagi ..

 makan berdua..tapi order bukan main banyak lagi ..hahahha
dah macam nak balas dendam pulak? 
ayooo.....ini olang mmg la #makan tak hengat punya 
eh??...bukan saya yang order ...Tn.john punya angkara ..#lagitaknakmengaku :P 

 kailan ikan masin dan daging masak merah ....

 ini bawal 3 rasa ye kawan-kawan ...
rase dia mmg sedap di tekak saya ..hihi

ade jugak telur dadar, sup dan otak-otak ...
mmg kenyang ..syukur alhamdulillah ...
tak de rezeki kat KRR kita makan kat sini ..lagi puas hati ..
makan berdua macam ni pun x sampai RM50.00 

P/S :  xde benda nak cerita .....jadi entry menternak lemak cenggini jelah yo...

Sekian. 


Jangan malu-malu singgah lagi ye, Terima kasih.

1 ♡ kas|h beRpanJangan ♡:

~AmyLiana86~ said...

fuhhh..slalu jgk mkn mcm gini tp xkesempatan nk ambik gmbar..malu..huhu