BeNda Ni pUn Bley aDdict ke???


salam....
adui...hari ni agak bizi ....bizi mengefaks faks surat
Next week ade event...invitation more than 300 participant ...
so terpaksa la bahagi-bahagi kerja nak faks invitation,
nak kna call2 follow up attendance ....aduyai...
aku paling lemah bab ni la...nak kna call sume company nih....
stress ...huhu ..
stress sbb x dapat nak merayap kat blog kwan2...

actually, nak citer nih....kami serumah ade satu hobi baru tau ...
dah macam addict dah ni...
kalau boleh tiap malam rase nak buat

Addict nak lukis inai kat tangan...huhu
pantang abis je...lukis lagi...
macam best je ..hihi
dulu mase mule nak buat cam risau gak..boleh ke ?
kan ade org penah ckap inai tak leh sbb mcm tatoo
tapi aku dah tanye dah google
dan aku dapati boleh ye ...huhu

inilah hasil karya ku..
cantik tak ? huhu..
kalau cantik boleh wat bisnes



yo lah sangat ....


















aku suke seni kecuali seni lakonan dan nyanyian
tapi tak berpeluang nak berkarier dalam bidang ni....mungkin suatu hari nanti...

12 comments:

cheqna said...

suka tengok kalu yang pandai lukis tu..berseni nampak...cantik kan??kan????

nas said...

wahhh...
cantik inai tue..
ehehehe...
cantik3...
pandai eh..

shidah said...

lau pakai inai mesti org pikir pegantin baru kn..hehhe

Lya Colours said...

dah lama x main inai2 ni
nak kawen la
huhu

tqa said...

seni tarian leh?
hehe

beautiful_rose said...

cantik bunge2 lukisan inai tu =)

Mawar_berduri said...

Cheq Na : tu la...kadang2 jalan kat Jalan TAR tu terstop plak tengok org lukis inai ...balik tiru ...hihi


nas : Thanks....ade mase singgah la lagi .. :)


Shidah... haah ... tu la pasal...pantang kan ? hihihi

Mawar_berduri said...

Lya : hah..nak kawen dah ke ? ala..hihi



Tqa : tarian pon seni gak kan ? tapi sy tak leh...keras cam kayu kot ?hihihi

Mawar_berduri said...

Rose Cantik : Thanks....bunge tu pun cari kat google ...tiru ...huhu

Twinkle Bell said...

tlg lukis utk sy jgk bleh? hehe

Mawar_berduri said...

bley sangat cik Pa-Pkkap ...hihihi

RaMa2UnGU said...

hohoho....sama la..kite pun suka lukis2 inai ni..tapi ada yg kata takboleh..tu yg tak brani nk buat lagi...