Sotong Paul menjadi Duta Produk Kesihatan ???

Bismillah...
hari Ahad yang lepas..
mase tengah belek2 paper
ternampak plak Paul si Sotong
yang sgt famous macam artis tu..

baru la aku tau...rupenya Paul ni sekarang dah dapat kerjaya baru ...
korang nak tau ?
sekarang ni Paul dah jadi Duta Produk kesihatan tau ...
tak caya? ....tengok kat sini
Wah..Paul dah jadi businessman plak ?
dah penat kot jadi bomoh ? hihihihi


agaknya apela ganjaran diorang kna bagi kalau nak si Paul
ni jadi Duta Produk diorang ?

Duit
memberi jaminan keselamatan supaya tak dijadikan sotong goreng tepung
kekayaan ---> tak perlu kot ?
aquarium yang canggih
pasangan yang sesuai ?
menjamin keturunan beliau ?


hhuhu...ntah la... ???











merapukah ???? huhuhu...sorry



10 comments:

Nur Hawa Mohd Zin said...

wakakakak...blh plak..pasni sume guna benda berasakan sotong..Masya Allah...berbalik lah pada ketentuan Allah...hehehe

Mawar_berduri said...

hawa : tula...diorang ni suke tau ambik kesempatan ...hihihi :P

Nur Hawa Mohd Zin said...

tu lah..payah betul...sume tu leh jadi kurafat dan syirik percaya pada benda selain Allah...Nauzubillah

cik GULA-gULA said...

mawar berduri:)
tq singgah di blog cgg...
salam perkenalan ye..

Mawar_berduri said...

Hawa : haah....yela..sotong tu pun kan ciptaanNya...wat pe la nak percayakan ? ...huhu..macam2...


Cik Gula-gula : terima kasih sudi singgah kat cni ....selamat berkenalan .. :)

Lya Colours said...

wah kayo la paul lepas ni

mawar_berduri said...

Lya : huhuhu...senang je dia boleh kaya kan? hihi

blueCITY® said...

salam,

hahahhahah
ekekekke...
sotong paul jadi duta bagi mat2 sutun kuh
ekekekekekek


semoga mawar sihat bahagia dan sentiasa di lindungi allah swt selalu. amin

shidah said...

nt sotong 2 diangap mcm tuhan.. OMG.. tepeson sudah akidah..

Cik Yuki said...

hahaha aduh.~ murah tol rezeki si paul ni.