Contest mata menawan ?...tapi tak berapa nak menawan sgt la kot...


Salam...
actually a little bit shy nak join this contest ...huhu
bukan pe ...sbb rase cam mate I ni idak le menawan kot? biase-biase je...
tapi bersykur sgt sbb ade sepasang mate yang mampu melihat ...alhamdulillah
Contest ni telah di TAG oleh Cik Beautiful Rose ...so I join lah ye ...
Penganjur contest ni memang layak la dikatakan bermata menawan
sebab mate dia memang menawan ye ... tak caye ? tengok sendiri
ni bukan ayat nak menang ye
I Ikhlas puji tau ...

syarat-syarat penyertaan disini
rasenya sume dah DONE

dan last one nak TAG sape ye ?

1. Cik Su Cumil
2. Cik Lya Colours
3. Cik Mimie
4. Cik Shidah

Jom la reramai join contest ...huhu













Bersyukurlah atas anugerah tuhan yang tak ternilai ni~



4 comments:

Lya Colours said...

uuuuuu mata saya menawankah??
nanti saya buat
hehe

soffea said...

Good luck ya ;)

Mimie Famee said...

uiks ross...
mekasih..
nnti sy try masuk contest ni
hehehe ;)
mata saya besar. bukan menawan..

shidah said...

hehhee.. miow miwo.. beres.. sm2 join..

Kuala Gandah Elephant Sanctuary

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم Hai Korang ...gigih mokcik curi masa nak hapdet cerita kali ni #suscuba hihihi  takut terlepas d...