Contest mata menawan ?...tapi tak berapa nak menawan sgt la kot...


Salam...
actually a little bit shy nak join this contest ...huhu
bukan pe ...sbb rase cam mate I ni idak le menawan kot? biase-biase je...
tapi bersykur sgt sbb ade sepasang mate yang mampu melihat ...alhamdulillah
Contest ni telah di TAG oleh Cik Beautiful Rose ...so I join lah ye ...
Penganjur contest ni memang layak la dikatakan bermata menawan
sebab mate dia memang menawan ye ... tak caye ? tengok sendiri
ni bukan ayat nak menang ye
I Ikhlas puji tau ...

syarat-syarat penyertaan disini
rasenya sume dah DONE

dan last one nak TAG sape ye ?

1. Cik Su Cumil
2. Cik Lya Colours
3. Cik Mimie
4. Cik Shidah

Jom la reramai join contest ...huhu













Bersyukurlah atas anugerah tuhan yang tak ternilai ni~



4 comments:

Lya Colours said...

uuuuuu mata saya menawankah??
nanti saya buat
hehe

soffea said...

Good luck ya ;)

Mimie Famee said...

uiks ross...
mekasih..
nnti sy try masuk contest ni
hehehe ;)
mata saya besar. bukan menawan..

shidah said...

hehhee.. miow miwo.. beres.. sm2 join..