Tak cuKup ke "Sup" YanG aDe sEkaraNg ni ?


Bismillah...
Salam Jumaat....
alhamdulillah masih sihat dan bernafas ..

patutnya hari jumaat cam ni elok la muhasabah diri kan ?
tapi ape yang aku rasekan sekarang ..
dunia salah...manusia ye!!
manusia semakin kejam kan ?
dalam akhbar sekarang ni...hari2 kita boleh dengar
cerita yang pelik-pelik
dan nyawa manusia ni makin lame makin senang diragut
semalam aku terbaca tentang

Ketagih Makan Uri dan
Makan daging sendiri ??
dalam dunia dah ade macam2 jenis sup...
sup ayam, sup ikan, sup daging, sup campur, sup sayur , sup tulang, sup ekor....haiyak..dan berjenis2 lagi sup......tapi sup yang ni jugak yang nak dimakan nya????



Tergamak ke nak makan Uri sendiri ?
seolah2 makan daging sendiri jugak....
nak cantik ? bukan tu caranya ...
memang la Plasenta atau Uri banyak mengandungi Protien
tapi ..........

haish.... Euuuu......
aku rase tak tergamak kot nak masak nak makan daging sendiri
biar la tak cantik pon ? huhu ...aku bersyukur atas kurniannya














Biar tak cantik di mata manusia tapi cantik dimata yang Esa ~



8 comments:

Lya Colours said...

oh my GOD

die in hell u bad people

DALILA said...

seimbas tak perasan sup ada kepala budak...bila dah nampak..tiba2 loya..uewww

suhaisweet said...

Visiting here friend, cool blog n n3..nice..Very special brought for u.. Check it out!

bellar0ssa said...

yaAllah terkejut den tengok. kenapa lah kejam sangat ni..

~ a for ana ~ said...

YUCKS!

~ a for ana ~ said...

YUCKS!

nas said...

astaghfirullah....
kejamnya...org yg buat perkara sebegitu..
mereka patut dihukum!!!1

mamai said...

sib baik baca entry nie hari isnin kalu hari jumaat mau dah kena doa bagi bala kat orang