::>> Tak gunA jEmpuT 'AKPK' kalau macam ni gaya Nya ..


Last week mase rakan-rakan AKRAB anjurkan Hari Psikologi kat Office
I am the one of the committee member
kitorang nih beria je pegi jemput AKPK
(Agensi Kaunseling Dan Pengurusan Kredit) ...
kononnya nak belajar merancang belanjawan nak kawen ... ahax
nak belanja dengan bijak la kononnya ...last-last....huhu

hampagas jew ....


mane tak nye ...
diorang ni pegi wat hari jualan Puspanita plak...
tipu la kalau kata tak minat nak pg tengok....
kalau dah perempuan tu ..dapat window shopping pun jadi lah
tambah2 depan mata .... mule la mate nampak berpinar-pinar

"Kami Bukan Along...Kami cume nak tolong"
tapi

Diri sendiri sebenarnya yang kena tolong sekat nafsu tu...
ahax cakap je memang pandai !!














~ kadang suke ade jualan camni...Xyah susah2 pg Jalan TAR
tapi poket la rabak...huhu

7 comments:

Fatin Aliyya said...

sbr jelah yer..

Mawar_berduri said...

tu la pasal.....rosak..rosak...Thanks for ur comment :)

cheqna said...

kena saiko kuat nih..
hehehehehe

beautiful_rose said...

huhuhu jgn bawak duit. =p

azuan said...

haha..ade ade je la...

Mawar_berduri said...

Cheq Na : Tu la pasal..tak cukup saiko tu yang rabak poket ..hihi

Ros cantik : tak bawak pinjam plak nanti ..hihi ..trok tol la ... :P

Mawar_berduri said...

Azuan : tu la pompuan..memang macam2.....