Bermandi-manda di Hot Spring Sg.Klah

Bismillah....

masa hari kedua tu ... Fasi kami cam baik le pulak kan ? :P 
sebab ape? sebab petang tu kelas habis awal ...dalam pukul 4.30....
tapi syarat dia bagi ....semua orang kena pergi mandi dalam kumpulan ....kena pakai topi katanya ?? 
nak mandi baru bukakk? apekah??? 

jadi kami pun pergi la..baru nak turun hujan turun renyai2.....
eh? basah la topi gini ? kami patah balik tinggal topi kat bilik ....
tapi ade jugak yang patuh pada arahan bawak jugak topi diorang :P 

 Gemoksss -_-"
lantakkk......nak tunggu kurus tak bergambar la nampaknya :P 
pffffffffffftttttttttt....

Teknik bergaaabunggggggggg...
saya kenal teknik ni masa kat Poly ...selalu snap pic ngan Cik Su dulu..ingat lagi tak Cik Su ? 
miss that moment ...huhu... dulu belasan tahun ..now dah tuo..
tapi nak jugak berteknik bergabungg?? hahahha..tak pe lah ..janji jiwa remaja :P 
elok kami baru je bermandi-mandian... tetiba hujan turun dengan lebat ...
kilat sabung-menyabung ...adoii....terperangkap kat pool tu :( 
kalau balik bilik boley tido ..huhu 
tapi ..akhirnya kami dapat balik bilik pada jam 6.30 PM...
tu pun setelah  berlari-lari anak mak di dalam hujan ..-_-"

mandi memang best ..tapi yang tak boley blah....
turun dari gelongsor tu ...burlppppp..burlpppp...tenggelam dalam air ?? 
hahahahhaha..padahal tak dalam pun..paras peha je kot ?
tengok budak-budak steady je turun pastu siap berdiri terus... 
bikin malu saja..hahahahhaha
kena belajar teknik yang betul kalau nak mandi lagi kat sini :P 


o.k..Sekian... 


Jangan malu-malu singgah lagi ye, Terima kasih.

2 ♡ kas|h beRpanJangan ♡:

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

pernah mandi sini sekali.. air suam2 seronok dpt mandi klu musim sejuk.

ArELeEz said...

trap sg klah, ek? best!