A.K.U ? nanti kot.....


Bismillah ....
B4 this aku ade buat n3 tentang Undangan Raja Sehari sEpasang classmatE aku...
walaupun aku tak dapat mEnghadirkan diri.....
tapi aku masih dapat Upload gambar diorang..hihi ...
aku Doakan korang sumE Bahagia ke anak cucu...amin
aku bile pulak?? Nanti kot..huhu


Selamat Pengantin Baru buat
Syaidatul Akmar dan Nazuan
sEmoga cEpat dapat baBy..hihi



Drama korang best la..sEbab happy Ending ...huhu



nak tau knapE aku cakap diorang bErdua ni pandai bErlakon?
sEbab, pada tahun lepas walaupun diorang bErdua ni bEraya bersama kawan2 ku yang lain ...
aku takde dlm list diorang o.k
knape diorang lupekan aku?..Uwaaa...
namun begitu, sEmua orang tak tau pun yang dioraNg ni couple ...
kuang..kuang..kuang...
pandai korang berlakon depan kawan2 yek?...
syabbas Betty.....

Gambar ni aku cilok dari FS Cikgu Redho

Selain daripada gambar wedding Eda dan Deq Wan..
ade lagi beberapa orang kawan ku yang dah "Slamat" pun
huhu
aku?
Nanti kot...



haish..macammane bley terselit skali gambo yang last ni??
nak interprem jugak tu ..huhu
aku bila lagi???
Insyaallah
Nanti kot... doa-doa la yek
kui..kui..kui... macam poyo je bunyi huhu..


blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

8 comments:

Anonymous said... Reply Comment

bestnyer kawin..hukhuk..

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said... Reply Comment

hihi...best ke?...hahahha..best kot ..amy nanti jgn lupe jemput sy ye..:)

mamai said... Reply Comment

cantik baju pengantin tu kan rasa macam nak pakai sekali lagi

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said... Reply Comment

hihi..ai..pak cik? biar btol?..ahax..
xpe..boleh..ajak le wife wat fotografi perkahwinan balik....mengimbau nostalgia .... :)

Daya said... Reply Comment

semoga dorang kekal sampai akhir hayat...

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said... Reply Comment

cik Daya : aminnnn...

Alimaz-Kembara Terasing said... Reply Comment

jangan tunggu lama2...nanti lama2..nanti disambar org...heheheh

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said... Reply Comment

Alimaz : hihihi...berat kot nak sambar ..ngeh...ngeh.. :P