Adik Misi, tolong sopan sikit .......

Tempat kejadian : The Curve to Cineleisure, Damansara
masa : 7.15 p.m

petang semalam balik dari office aku trus pegi The Curve
jenjalan pastu nak tengok wayang (A-Team)
memang best la citer ni....banyak Action
sempat lagi promote tu ..hihi

ape yang nak di story kan kat cni...mase aku jalan nak ke Cineleisure...
ade la sepasang couple ni .... takla pelik pun kan ? banyak je couple lain
tapi yang ni buat aku agak sakit mate sikit la.....

that gurl tu wearing a nurse uniform with white tudung !
la.... pakai uniform nurse tak la salah ...
tapi perbuatan dia boleh mencemarkan imej Jururawat !!
walaupun aku bukan jururawat

dok berjalan berpelukan...
dan si lelaki tu asyik meraba pegang punggung adik misi tu
aku rase dia lagi mude dari aku so I call her adik misi.....
banyak kali!! more than 5 times ....
mule2 raba...pastu ? ...huh...buang plak anak cam sampah...
ape la nak jadi ngan remaja zaman sekarang .... Opss..membebel plak .. :P

aku kat belakang dia sampai la kat kaunter wayang tu naik meluat.....
tak malu ke ?

Dik sayang ...kamu pakai Uniform, pakai tudung plak
...elakkan la buat benda tak senonoh macam tu
aku rase nak gak snap pic diorang...tapi tak pe la...
tak elok plak letak gambar diorang kat cni kan ...

kekadang bile nafsu menguasai diri.....dah tak nampak dah orang kat sekeliling....
nak dating balik la salin baju dulu...tak la nampak obvious sangat.
kalau nak pakai uniform... cover la siket .....





3 comments:

Unknown said... Reply Comment

haa sbb ni la i anti nurse!!! xske2...menci!!

opss sorri...terlepas perasaan kat sni..hehhee

Iza said... Reply Comment

Salam.....
hangatnya hati bila baca n3 tu....apalah nk jadi dgn dunia skrg ni....kesan jangka panjang, ramai anak yg x ada bapa kandung nanti....dunia..dunia...kita pun akan terima balanya nanti..

realiti.. said... Reply Comment

skang dak2 remaja/couple malaysia nk ikot trend cam remaja2 luar negara..ikot peredaran zaman lh katakn..jd benda2 cam 2 kne lh buat..kalu xbt..xikot peredaran zaman..hahah..couple2..ape nk jadilh..