Pinky smile ???

Balik keje semalam dah ade air ye ....hihi
aku dapat la bermandi- manda dengan puasnya....
tu pun seb baik Cik Ika bayarkan dulu gune duit dia...
thanks Ika...
hujung bulan nanti kita collect duit balik ye kalau Deric tak nak bayar
...
harapkan Deric...??..huh....


tadi mase sedang pilih-pilih gambar dari kamera miss Liew..
terjumpa gambar ni...
ni aktiviti masa aku berkursus hari tu .....
banyak aktiviti yang best..
dan antara aktiviti yang menarik tu

"kawan-kawan akan tuliskan personaliti kita pada kertas yang dilekatkan dibelakang kita..."

so kita tak tau ape yang diorang tulis dan siapa yang tulis...sebab ramai ...
dan akhir aktiviti baru kita akan tengok

ni la hasil yang terlekat kat belakang aku ...huhuhu

Semuanya aku setuju je ...hihi
sebab semua yang baik-baik belaka
ade ke yang sanggup nak tulis yang buruk-buruk mase tu ? huhuu
aku rase memang ade la personaliti tu pada aku kot ..hak..hak...

tapi....ade satu yang buat aku nak tergelak ...
kikikiki...

ni ha -----> Pink bila senyum ?

hehehheeh...yeke ? pink ke ?
la...tak tau pun ....
kelakar la .....rasenya tak kot ?
sebab aku bukan nya berkulit cerah..... hitam manis je kot ?

??????? macam ni ke gamaknya agaknya ?









6 comments:

Anonymous said... Reply Comment

haha agak pink la kot begitu gamaknya ^^

birU said... Reply Comment

salam,

hehheh
akak pernah gak ada kena buat mcm ni time kursus dulu2, akak byk dapat nih:

pendiam
malu2
tak yakin diri
hahahah
ada gak satu tuh
perasan bagus?
ekekekk...

waaaaaaaaaa
santek jerk pinkish tuh
cumel cumel

ps:
a ah
akak busy la dik aka malas aka penin aka x mood

hehehhehe
jaga diri

zan xray said... Reply Comment

ada 2 3 yg komen yg suka senyum tu..
wahh byk yg baik2 tu, memenuhi ciri2 wanita pilihan lelaki tu :)

[z@ck] said... Reply Comment

tak pyh pakai blusher dah sis =)

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said... Reply Comment

nuts : hahahah...haah..gitu la gamaknya .. :)

Sis Biru : yeke akak pendiam, pemalu dan seangkatan ? cam tak cayo je ..hihi
nanti dah ade mood rajin2 singgah ye ...rinduuu
^__^

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said... Reply Comment

bro Zan : hihi..TQ ..TQ ..tu yang baik je nak ditulis..kalau mintak tulis yang buruk pun ade gak ... =P


Zack : hihi..tu la pasal...kalau btol2 pink..tak yah la bazir bli blusher