"adikku, angah wat rayuan ye, Don't be stress2.... "

1588
RM0.20 UPU :
900718-08- ****
Dukacita, Anda gagal ditawarkan tempat ke IPTA.
Aplikasi e-Rayuan dibuka sehingga 28/06/2010 di
http://mohe.gov.my

aku cek gune sms je mudah..online sesak...jem !!

Uwaaaaa.....agak sedih
berat jugak hati nak sms bgtau dia

http://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.com

apa yang mampu aku sms pada dia

" Dukacita la ....... "

dia pun reply

"Emmm x pa ar nk wat mcm na.... "

http://www.emocutez.com

"tak pe la....angah isi borang rayuan ye ?"

dia pun jawab

"okey"

huhuhuhu....... T___T






6 comments:

~AmyLiana8886~ said...

kesiannyer....ada rezeki dpt la tu..insya Allah...

zan-xray said...

emmm.. jangan putus asa, cuba lagi.
berat mata memandang berat lagi bahu memikul, kena selalu bagi semangat ni

maiyah said...

jgn putus asa.. byk cabang dah skrg ni..

blueCITY® said...

salam mawar,

suruh dia cuba n cuba lagi
jangan putus asa
akak dulu ambik spm 2 kali
dapat masuk ipts gak

tapi itu dulu kan
rezeki masing2
janji jangan putus asa ya

jaga diri
rindu semua la

Cik Amy Sensei said...

salam mawar...

moga sihat saja..
jangan lupa dtg blog amik tanda hati tu tau..itulah hanya yang mampu..tq

||| PöJìé PööH ||| said...

Alahai sedih dgr.. Skrg psaingan sangat sengit, kne berusaha lebih lagi dan kalau xdpt tuh cuba lagi, byk lagi peluang..

Love,
PojiePooh Abdullah