::..Sejuk perut mak dia ~


Bismillah ...
semalam mase aku bace paper terjumpa cerita tentang adik ni ...
baru berusia 3 tahun...beliau dah mampu menghafal 3 juzuk al-Quran...
amazing!!!
dalam usia 3 tahun rasenya ade lagi yang masih pakai pampers ?
tapi dia ....dah boleh menghafal ayat suci al-Quran
harap adik Darwisha Adriana akan terus menjadi anak yang solehah ...








5 comments:

Ena said...

a'a kan.. bertuah betul.. memg kite tengok pun sejuk.. ada juga mengikuti kisah2 darwisya..

mamai said...

kita nak hafal ayat lazim pun terkial-kial

Mawar_berduri said...

Kak Ena : tu la...berkat usaha mak dia ....dan harap dia terus menjadi ank yang solehah ...

Pak Cik : tu la pasal...kagum kan ?

beautiful_rose said...

wahh kagumnya......... =)

Amir Rayyan said...

pernah mengajar darwisha..masa tu kena ganti kelas darwisha..ustaz dia tak dtg.....kat Al-Ikhlas...darwisha suka bc surah muhammad..ada saya record dalam hp...berbangga dgn darwisha...Alhamdulillah....