Keputusan ke IPTA untuk lepasan STPM

9.23 p.m
17 Jun 2010

You Have a text message
ade sms la...sape plak nih ......dah tido dah mase tu ..hihi
awal betul aku tido semalam...

bukak je HP ade sms dari adikku ......
" Angah depa cakap UPU kuar esok, tolong cek sat "

hohoho....keje dia memang agak mudah nak dibandingkan ngan aku dulu ...
nak cek pape pun kna pegi Cyber Cafe ye ...
naik bas blue
yang dah bergoyang2 sebab dah uzur dah bas tu...
pegi pekan Pantai Remis nak cek keputusan ye ...huhu

dia main SMS je.....atas katil pun boleh..haish ...
mase nak isi online pun aku yang isikan kat opis ni ha...
tapi tak pe la.....adik punye pasal....
ape pun aku sanggup buat ....
huhu

So kepada lepasan STPM dan setaraf .....anda semua dah boleh cek keputusan
bermula dari jam 12.00 tengahari ni ye ....
cek kat sini ye adik-adik ----> here

Mudah-mudahan ade la rezeki adikku ....amin
Ni la adikku .......
ade sesape nak berkenalan ngan dia ? hahahahha






1 comment:

princeduyong said...

semoga dia berjaya....jadi makhluk berguna

Kuala Gandah Elephant Sanctuary

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم Hai Korang ...gigih mokcik curi masa nak hapdet cerita kali ni #suscuba hihihi  takut terlepas d...