2nd Wedding Anniversary

Bismillah ...

Pejam-celik...pejam celik..dah dua tahun bergelar suami isteri...
rasa macam cepatnya masa berlalu ...
patut la orang sibuk tanya bila nak ade baby kan ? rupanya dah 2 tahun kawen?? OMG ..hahahha
o.k..o.k....macam biasa jawapan saya ialah kita hanya merancang tapi tuhan yang menentukan 
kalau anda seorang islam percayalah kepada Qada' dan Qadar ...
kita usaha, doa dan tawakal ...buat kawan-kawan semua doakan lah saya ye ...
Insyaallah dengan berkat doa dari orang yang ikhlas berdoa untuk kami ..
ade la rezeki kami nanti ... amin ...

2 tahun lepas waktu ni saya kat dalam masjid sedang tunggu untuk diijab kabul kan ..
alhamdulillah dengan sekali lafaz saya telah bergelar isteri kepada Tn.John ...aka.. My dear Bie..
memang bukan mudah untuk melayari alam perkahwinan ni ...
bumi mana yang tak ditimpa hujan ..lautan mana yang tak bergelora...
Sedangkan lidah lagi tergigit ...setakat bergaduh tu perkara biasa lah kan ..
alah bisa tegal biasa ...yang paling penting kena banyak-banyak bersabar ...
insyaallah keluarga akan aman sejahtera ....

beberapa minit selepas bergelar suami-isteri ...
4 Jun 2011
tudung sengettttttttt ...adoiii..frust tau ..hahahha
pasrah je aku kena pakai tudung awning ni ....ikut hati memang nak pakai tudung bawal je ...


o.k malas dah nak tulis panjang-panjang......
cuma nak cakap saya gembira setelah 2 tahun menjadi seorang isteri ...
o.k cukup....hahhaha
cerita pasal celebration ? nanti-nanti lah ye ...
tak de pun nak celebrate beria-ia ...kecil-kecilan je punggg ...

Sekian .




7 comments:

Lya Colours said...

sekejap je kan dah 2 tahun. rasa macam baru je baca entry awak kawen. hehe

apa2 pon, semoga kekal hingga ke syurga dan gembira sentiasa =)

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

selamat ulangtahun.. Alhamdulillah :)

LYAfrina said...

alhamdulillah..
moga ikatan ni kekal hingga ke jannah..amin

BUNDA a.k.a KN said...

assalamualaikum,

salam ukhuwah dari bunda...Selamat ulang tahun...moga kekal hungga keJannah...amiin

Cik Qemm said...

selamat ulangtahun perkahwinan.
wah kitorg baru tahun pertama, u all dah tahun kedua. bravo!

:)

Doy said...

happy anniversary ros & suami...mari kite sama2 berusaha tuk dapat baby oke!hehe

Sara Lynn said...

selamat ulangtahun!~ sorry x perasan.. ekeke