Kayo Mok Cik heh!

Bismillah....

Hai korangggggg......Mok Cik nak bagitau Mok Cik bakal jadi OKB ...
Orang Kayo Baru ....hahhahahahhah
meh rapat-rapat meh jadi kawan Mok Cik mehhhh -_-" ...grrrrrrr...hahahahha
nak tau macammana Mok Cik Boley Kayo ?
ianya bagaikan jatuh dari langit gitew ....Hanugerahhhh kau ....
moh Mok Cik citer ....

disuatu hari yang hening ....
terdengar kicauan unggas-unggas (eh...?? KL tak de Unggas) 
jadi terdengar deruan kereta  yang lalu lalang ....
tiba-tiba Hp Mok Cik Berbunyi .......

" You Have a text messageeeeeeeeee ...."
gitu lah bunyi.nya ....Mok Cik pun bukak la ..ingat kan Pok Cik John ekau yang hantar mesej...
rupo nyo......mesej mok cik menang moto duit kate ko ? hahahhahahha
 o.k begitulah flash back Mok Cik


 kalau korang dapat mesej macam ni korang buat apa ?
call no.tu 
abaikan 

apa yang saya buat ? saya anggap dalam dunia ni tak de benda yang dapat percuma dan semudah tu ..
jadi saya cuma abaikan jelah.....
saya mane ade kad bonus link SHELL? isi minyak pun sume Pok cik John yang buekkk...
apo ko jadahnya hantar mesej kat fon mok cik Kannnnn????
korang nak kayo? try la call nombor yang ade tu ? 
ambik No.Pin sume tu ...hahaha mane tau boley kayo sokolip mato ...


sekian. 

4 comments:

cheqna said...

x po lah..makcik tak nak kayo lah...kang kalau kol tak pasal2 jadi kayap ahahaha

Sara Lynn said...

haremm jadoh menat* ni duk tipu ore..
erkkkkk =D

Lya Colours said...

terus jadi okb la gini haha

ArELeEz said...

ignore je.. sbb nmpk sgt kelentong! mane ade rezeki jatuh t'golek dok dr langit! sume kene usaha dulu hatta nk menang ape2 contest pun kene usaha jugak dulu kn.. nk kene perah2 otak bagai.. hmm..

Kuala Gandah Elephant Sanctuary

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم Hai Korang ...gigih mokcik curi masa nak hapdet cerita kali ni #suscuba hihihi  takut terlepas d...