Festival Kucing, Floria Putrajaya

Bismillah....

Sempena Putrajaya Flower and Garden Festival 2014
turut diadakan festival kucing meoww...meoww..
kami berdua pun suka kan kucing ...tapi tak la obses ....
cuma setakat ni belum berpeluang nak bela kucing sendiri sebab persekitaran yang tak sesuai 

jadi bila nampak ade festival kucing disitu ...harus la kami menuju kesana 
masa kami pergi tu kucing dah kurang 
tak pasti kenapa...mungkin diorang datang hari firs je ramai 
ataupun sebelah petang baru banyak kucing .....

walaupun tak banyak tapi ade la kucing ..bukan la tak ade langsung 
jadi jom la tengok kucing yang berjaya di snap 

 dua ekor ni saya agak dari baka Scottish fold 
sebab telinga jenis kelepet macam tu 
 yang ni iolss is macam geli sikit =P 
sebab tak de bulu ..togel macam tu 
tapi dia mmg baka yang macam ni ...bukan sakit atau kena kurap ye 
ni kucing jenis sphinx
 ha..kucing macam harimau bintang ni dari jenis Bengal...
saya teringat pernah satu hari tu , saya dan Tn.John nak pergi melawat ibu saudara dia kat Sertik
kami ternampak kucing batu atau kucing hutan 
kena langgar kat tepi jalan ...cantik bulu dia macam baby tiger 


  Eee...geram ..buat muke comel plak tu 
kalau dapat yang ni mau hari-hari kena buli ...hihihhihi 



o.k la ...bila cuaca panas menerik macam sekarang ni ...
kucing pun misti tak selesa kan ...

sekian ... 

3 comments:

Fazleyatul Aini said...

garang betol rupa kucing yang takde bulu tu
takut akak

LYAfrina said...

alahai..comeynyer kucing2 ni..
lya suka kucing.klo tgk..geram je.. cuma y xde bulu tu, nk pegang msti geli2 skit. tp ok je..geli sbb kulit dia sejuk2..

ArELeEz said...

siap ade bantal peluk tu yg xmenahan tuh! ha3..