My Handsome boy

 Bismillah ...

hari ni hari share gambar anak orang ye ...hahahha #sekalisekalaapasalahnya 
dah lama nak letak gambar Echad kat sini ...
tapi mummy asyik la lupe...padahal dah lama ibu Echad hantar pic ni ...hihihi 
ni Arshad Zikry ....dah besar dia ..dah abang-abang sgt ....
haritu masa jumpa mummy echad ni kecil lagi ....

"mummy, orang tu ke yang cakap macam-macam tu mummy ? 
meh sini Echad pergi slow talk ngan dia " 
haaaaaa...see abang-abang sgt dah ni ...hihihihi 

hihihi....cepatnya kamu besar ....
kamu jangan nakal-nakal o.k ... kesian ibu kamu ...
tolong ibu jaga adik nanti o.k :) 

alololo...makan tomot-tomot pun nampak comel kamu Echad 
Semoga sihat selalu -semoga happy selalu -semoga sentiasa dimurahkan rezeki kamu nak! 



Sekian ...

Thanks ibu Echad bagi gambar kat mummy :) 






Jangan malu-malu singgah lagi ye, Terima kasih.

1 ♡ kas|h beRpanJangan ♡:

Fazleyatul Aini said...

dulu takde rambut sekarang ada rambut haha
comel2