Pizza and new casing





Bismillah....

masa balik kampung haritu ....kami singgah makan tengahari kat Ros Segar...
kedai roti, kek , biskut  dan ade juga tempat makan macam restoran 
Tn.John suke sgt mkn pizza kat situ ...
orang lain biasa pergi beli roti atau kuih
tapi kami pergi sana sebab nak makan Pizza dia yang sedap ! 

order satu je Pizza ayam ...
dia ade dua flavour je..ayam dan seafood 
tapi masa kami pergi seafood tak ada...so ayam la jadi pilihan 
dia punya pizza agak tebal tapi lembut o.k 

closed up sikit ....
yang hangit tu tak pahit tau dia macam crunchy macam tu :) 
yummy sgt ...hahahha ...


pastu kena pulak ngan kasturi asam boi ni ...
di tengahari yang panas ....
layan ...
ni casing baru my phone...
comel tak ? 
tengok je casing ni terus jatuh cinta ...
kakakakkaa...


sekian 

2 comments:

Fazleyatul Aini said...

memang menggiurkan pizza tu

ArELeEz said...

eh, pizza tu macam melambai2 plak! eh2.. eh!