Cerita IFTAR

Bismillah....
wah meriah tengok blog orang lain cerita lauk berbuka...
kagum jugak balik kerja sempat lagi masak 3-4 jenis lauk...
hahahha.....
kami berdua makan simple je untuk berbuka
tak de nak berdessert bagai ...berbuka makan nasi terusss....
senang ... 
 sejak puasa ni belum lagi la jejak ke PARAM/BARAM .....
tak sanggup nak berenang dilautan manusia 
pastu pulak belum tentu lagi makanan yg beli tu sedap 
lagi takut kalau tetiba keracunan makanan pulak sebab makan makanan semalam 
yang dipanaskan dan dijual semula keesokan harinya ....

jadi kami berbuka sangat simple ...hahahha
cukup ada nasi seorang sepinggan, lauk , kuah dan sayur ....
senang nak bela kan ? ekekkekekke
bila sampai minggu Tn.John kena kerja malam ...
lagi la hectic dan memenatkan ....berbuka pun kat ofis je -______-"
alahai cepatlah minggu ni berlalu 
lauk makan kat ofis simple macam tu je 

padahal kalau kat rumah pun simple jugak ...hahhahaha yapedaaaaa...
tapi ni memang xde nak berhidang bagai ....
makan buat alas perut je 


Jangan malu-malu singgah lagi ye, Terima kasih.

3 ♡ kas|h beRpanJangan ♡:

Fazleyatul Aini said...

pajeri terung paling ohsem !

adianiez AIDA said...

aida pun xde sempat nyer nak buat dessert.
ngap nasi & lauk terus menerus.
buat air sejuk :)

sempat masak 2 lauk aje hu hu hu...

ArELeEz said...

nasik campur mmg mudah! guna 1 pinggan je. nak basuh pon xpenat.