Office made Miang Kham

Bismillah...

Hihihihihi...belum apa-apa dah 'hihihi' bukan pasal apa...
rase terkagum jugak mula-mula rasa benda ni....
nampak rupanya macam biasa aje....nampak macam pelik pun ada 
tapi bila masuk je dalam mulut ...

OMG..OMG...OMG ...

ni Office made bukan home made!
sedap rupanya! patut la K.Ana sanggup masakkan kami bahan-bahan ni 
Linda yang pernah makan pun cakap sedap 
dia dapat rase pure dari perlis....ni makanan yang berasal dari Thailand 
sawadikap kap kunkappppp...hihi 

 mula-mula bungkus ya jgn tak bungkus.....
Kak Ana yang masak sos tu so dia try dulu dan tunjukkan cara makan 
eksaited kot ....campur semua bahan ...bungkus tambah sos NGAPPP ! 


rasa dia memang meletup-letup dalam mulut o.k 
rase krupp-krappp kacang tu ..pastu masin udang kering , masam limau, pedas cili ..
eh secukup la rasa diaaaa.....

 hambik kau bila dah makan susah nak berhenti....
hahahhaha....
ntah dah berapa round makan ...sedapppp 

ni lah antara bahan-bahan nya 
tambah sos je...resepi sos pi google ye..jangan malas...

Sekian...

hahahhaa.. 


Jangan malu-malu singgah lagi ye, Terima kasih.

3 ♡ kas|h beRpanJangan ♡:

LYAfrina said...

amboi..kemain bersepakat sau ofismate ye..
meriah-meriah..

ArELeEz said...

daun sireh ke tu?

Fazleyatul Aini said...

pernah jugak makan
first time makan takut tak bleh terima dek tekak, letak cili padi over. hambek kau menangis makan tersedak haha