Nara Seafood, Ayam Panggang 5 Bintang

Bismillah.....

Dah beberapa kali buat entry restoran ni ....
tapi kita up lagi entry sebab baru je pergi bawa ofis mate makan kat situ ;) 
dah diorang pun cakap memang ayam panggang dia terbaik dan teringat-ingat nak pergi lagi 
kakakkakakkaka

lokasi nya dekat Kampung Pantai Dalam, jalan ke Kampung pasir tu ....
kalau nak Waze try Waze Stesen Komuter Pantai Dalam....
pastu jalan je terus sampai nampak restoran tu tepi jalan tak jauh dah dr stesen Komuter tu .....

bulan puasa nanti kalau nak berbuka kat sana boleh sgt 
rasenya ada surau disediakan ...
kalau takut penuh ke apa...korang ley solat kat Surau Haji Salleh dekat je ...jalan kaki sikit 

 pergh...pose seksi lak ayam ni ...bila makan tersiksa jiwa sodap o.k ! 

 sos tu pun menarik ! 
seekor ni boleh sekali hadap je ....tak payah la risau ayam ni tak habis ke besar ke?
percaya lah ..kami makan 6 orang licin..ekekeke

 kitorang ambik yang set ......
datang bersama kerabu mangga ni ...Ya Allah nikmat didunia nih...sedapppppp 
rase krupp..kraappp kacang dan mangga tu dalam mulut 
rase lemak kacang...masam mangga...pedas cili api manis-manis sikit sos dia...
mak mertua lalu tak sedaq woooo...hahhahahha

tmyam ni tak nak komen banyak sebab dah 2 makanan sedap ...tomyam ni tenggelam sikit 
tapi masih o.k la rase dia ..sedap 
tapi tak la sedaplicious sgt...cume o.k la .....

sayur kailan rase sayur la...
tak yah la nak describe beria beno kan ...hahhahaha

o.k tu je la ceritanya 

Sekian. 


Jangan malu-malu singgah lagi ye, Terima kasih.

0 ♡ kas|h beRpanJangan ♡: