3 hari menjelang Ramadhan

Bismillah

Pejam celik-pejam celik dah nak masuk bulan Ramadhan ...kira ni tahun kedua la berpuasa bersama suami tersayang ...ewahhh...
macam tahun lepas ....biasanya saya bangun dalam pukul 4.45...
pastu panaskan nasi ..lauk sume ...atau goreng nasi ...baru kejutkan myDear ...
pastu tak tido dah ..trus mandi, solat dan siap pegi kerja..
bulan puasa confirm sampai ofis awal... =D
suasana kat ofis masa bulan puasa ...sunyi je ..
masing-masing kurang aktif..hihi
simpan tenaga la katakan hihi
haish...stok makanan kami banyak lagi ni...
nampaknya hari Jumaat nanti kna habiskanlah sumenya ..
kalau tak karang ade yang terlupa...termakan plak..
almaklumlah dah terbiasa ada makanan kat situ :)
kalau tak puasa keje ngunyah je ...
karang ade keropok la...kereprk la....biskut la...asam la ..Jeruk lah
ehh..macam-macam lah ....

See....tu lah antara stok yang masih ade ...

ish..eksaited plak rase nak puasa tahun ni ...
tapi tiap tahun pun best je bila masuk bulan Ramadhan ni ...
nanti kitorang ade Tadarus ... :)
Semoga amalan kita semua bertambah di bulan yang mulia tu ...
jomlah kita sama-sama kumpul pahala ye ...

lagi satu bonus bulan Ramadhan ialah boleh cuba kurangkan berat badan..
bukan untuk apa...untuk kesihatan kita jugakkan ?


o.k..sekian

4 comments:

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

amboi, macam2 snek ada. ingat dekta rumah depan tv ke? hehee..

ArELeEz said...

b4 pose, mmg azam tggi nk kurengkn berat badan di bln pose. bila b'buka, mkn cam xpenah jumpe nasik sebln! leez la tuh! hadoiiyaiinyepun..!!!

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@Mrs.Yana @ K.Mhahahha..tulah...feeling cam kat rumah plakkan? adoilah camno nak kurus gini kannnn??

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@ArELeEz adoinyelah pun...saya pun sama..hihihi ....azam bukan main lagik kan??? hihi

Kuala Gandah Elephant Sanctuary

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم Hai Korang ...gigih mokcik curi masa nak hapdet cerita kali ni #suscuba hihihi  takut terlepas d...