Kedai Ikan di Jalan Pudu

Bismillah ....

mengalahkan budak-budak ..seb baik tak de aksi hentak-hentak kaki guling-guling ..
kalau tak memang lah ...memang #mintakpelempangpibalik la kan ...hahahha

memandang kami ade beberapa persamaan...
setelah disuarakan kepada Tn.John...
beberapa saat kemudia kami telah pun keluar...
Tn.john bawak saya pegi Jalan Pudu ..
kat situ memang banyak ikan ...sebut je nak ikan apa..semua ade

dan yang penting harga nya sangat berpatutan :)
ikan Flower horn ade, arowana, kelisa, guppy, ikan emas..eh macam2 la ...

ramai jugak orang yang datang nak bli ikan kat sini :)

tengok tu kan banyak ikan dalam besen tu ...
makanan ikan pun ade ...
semua yang berkaitan ikan memang ade dijual kat sini ..
masa tengah pilih ikan...
saya memang nak bli ikan guppy ..
tapi Tn.John cakap ...ikan guppy kna pakai oksigen..
jadi dia nak bli ikan laga ni jugak ...
Ikan guppy tu dijual dgn harga RM.0.50 seekor

setelah dipilih ...
saya pilih yang warna biru ni ..
harganya RM 1.50 .. :)

see..cantik tak ? berkilat tau ikan saya :P

Yang ni pilihan Tn.John ...kaler merah
pun cantik jugak ...

kami telah membelanjakan RM 20.00 saje ..
dapat 2 aquarium kecik, ikan 2 ekor, makanan ikan , batu warna-warni , pokok hiasan
dan anti klorin ...murah je kan ....:)

jadi kalau stress...nak tenang ...boleh pandang ikan -ikan tu :)
Sekian .

3 comments:

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

jaga ikan baik2 ye..

: rajinnya dia tukar header :)

~AmyLiana86~ said...

wah..amy pernah bela aritu tp kejap je mood dia..pahtu akurium xtau ke mane..hehe

hafiz said...

abang pergi nie hari ape ,nanti tolong messege kat fb saya hafizzuddinaiman@yahoo.com dantahun nie ade lagi ke kedai ikan ni